Kompletny rozrząd Edelbrock Performer Link składający się z łańcucha, koła zębatego wałka rozrządu i koła zębatego wału korbowego. Pasuje do silników V8 262, 265, 267, 283, 302, 305, 307, 327, 350, 400, V6 (90°) 200, 229 (3.8L), 262 (4.3L) od 1955 do 1995 roku. Nadaje się zarówno do silników oryginalnych jak i modyfikowanych ( tuningu). Dolna zębatka ma możliwość zamontowanie w 3 różnych pozycjach, dzięki temu mamy możliwość modyfikowanie ustawienie rozrządu o kilka stopni. Dzięki specjalnej technologi łańcuchy Edelbrock są odporna na rozciąganie. Możliwość zamontowania do silników na wtrysku EFI jak i na gaźniku z mechaniczną pompą paliwa. Rozrząd jest przeznaczony do silników nie przekraczających 6500 obrotów.
Uwagi:
- Nie pasuje do silników z regulatorami hydraulicznymi na rolkach.
Lista samochodów do których pasuje rozrząd:
CHEVROLET |
ASTRO |
1986 |
CHEVROLET |
BEL AIR |
1955-1975 |
CHEVROLET |
BISCAYNE |
1958-1972 |
CHEVROLET |
BLAZER |
1969-1973 |
CHEVROLET |
BROOKWOOD |
1969-1972 |
CHEVROLET |
C10 PICKUP |
1961-1986 |
CHEVROLET |
C10 SUBURBAN |
1968-1986 |
CHEVROLET |
C20 PICKUP |
1961-1986 |
CHEVROLET |
C20 SUBURBAN |
1968-1986 |
CHEVROLET |
C30 PICKUP |
1961-1983 |
CHEVROLET |
CAMARO |
1967-1984 |
CHEVROLET |
CAPRICE |
1966-1984 |
CHEVROLET |
CHEVELLE |
1964-1973 |
CHEVROLET |
CHEVY II |
1963-1968 |
CHEVROLET |
CORVETTE |
1955-1980 |
CHEVROLET |
DEL RAY |
1958 |
CHEVROLET |
EL CAMINO |
1964-1984 |
CHEVROLET |
G10 |
1968-1986 |
CHEVROLET |
G20 |
1968-1986 |
CHEVROLET |
G30 |
1975-1986 |
CHEVROLET |
IMPALA |
1959-1984 |
CHEVROLET |
K10 PICKUP |
1961-1986 |
CHEVROLET |
K10 SUBURBAN |
1968-1986 |
CHEVROLET |
K20 PICKUP |
1961-1986 |
CHEVROLET |
K20 SUBURBAN |
1968-1986 |
CHEVROLET |
K30 PICKUP |
1968-1985 |
CHEVROLET |
K5 BLAZER |
1975-1986 |
CHEVROLET |
KINGSWOOD |
1969-1972 |
CHEVROLET |
LAGUNA |
1974-1976 |
CHEVROLET |
MALIBU |
1964-1983 |
CHEVROLET |
MONTE CARLO |
1970-1984 |
CHEVROLET |
MONZA |
1975-1979 |
CHEVROLET |
NOVA |
1970-1979 |
CHEVROLET |
ONE-FIFTY SERIES |
1957 |
CHEVROLET |
P10 |
1977-1978 |
CHEVROLET |
P10 SERIES |
1962 |
CHEVROLET |
P20 |
1968-1979 |
CHEVROLET |
P20 SERIES |
1961-1962 |
CHEVROLET |
P30 |
1968-1980 |
CHEVROLET |
P30 SERIES |
1961-1962 |
CHEVROLET |
SUBURBAN |
1961-1966 |
CHEVROLET |
TOWNSMAN |
1969-1972 |
CHEVROLET |
TRUCK |
1956-1958 |
CHEVROLET |
TWO-TEN SERIES |
1957 |
GMC |
C15 PICKUP |
1975-1978 |
GMC |
C15 SUBURBAN |
1975-1978 |
GMC |
C15/C1500 PICKUP |
1967-1974 |
GMC |
C15/C1500 SUBURBAN |
1968-1974 |
GMC |
C1500 PICKUP |
1979-1986 |
GMC |
C1500 SUBURBAN |
1979-1986 |
GMC |
C25 PICKUP |
1975-1978 |
GMC |
C25 SUBURBAN |
1975-1978 |
GMC |
C25/C2500 PICKUP |
1967-1974 |
GMC |
C25/C2500 SUBURBAN |
1968-1974 |
GMC |
C2500 PICKUP |
1979-1986 |
GMC |
C2500 SUBURBAN |
1979-1986 |
GMC |
C35 PICKUP |
1975-1978 |
GMC |
C35/C3500 PICKUP |
1967-1974 |
GMC |
C3500 PICKUP |
1979-1986 |
GMC |
CABALLERO |
1978-1986 |
GMC |
G15 |
1975-1978 |
GMC |
G15/G1500 VAN |
1967-1974 |
GMC |
G1500 |
1979-1986 |
GMC |
G25 |
1975-1978 |
GMC |
G25/G2500 VAN |
1967-1974 |
GMC |
G2500 |
1979-1986 |
GMC |
G35 |
1975-1978 |
GMC |
G35/G3500 VAN |
1971-1974 |
GMC |
G3500 |
1979-1986 |
GMC |
JIMMY |
1970-1986 |
GMC |
K15 PICKUP |
1975-1978 |
GMC |
K15 SUBURBAN |
1975-1978 |
GMC |
K15/K1500 PICKUP |
1967-1974 |
GMC |
K15/K1500 SUBURBAN |
1968-1974 |
GMC |
K1500 PICKUP |
1979-1986 |
GMC |
K1500 SUBURBAN |
1979-1986 |
GMC |
K25 PICKUP |
1975-1978 |
GMC |
K25 SUBURBAN |
1975-1978 |
GMC |
K25/K2500 PICKUP |
1967-1974 |
GMC |
K25/K2500 SUBURBAN |
1968-1974 |
GMC |
K2500 PICKUP |
1979-1986 |
GMC |
K2500 SUBURBAN |
1979-1986 |
GMC |
K35 PICKUP |
1977-1978 |
GMC |
K35/K3500 PICKUP |
1968-1974 |
GMC |
K3500 |
1979-1986 |
GMC |
SPRINT |
1971-1977 |
Firma Edelbrock na amerykańskim rynku jest liderem części do samochodów zarówno tradycyjnych jak i do sportu (tuningu).
Uwagi:
Przed zakupem upewnij się, że część pasuje do Twojego samochodu.
Specifications:
Timing Chain Style: Double roller
Maximum Advance/Retard at Camshaft: None
Maximum Advance/Retard at Crankshaft: None
Thrust Bearing Included: No
Offset Bushings Included: No
Gaskets Included: No
Bolts/Studs Included: No
Cam Sprocket Material: Iron
Crank Sprocket Material: Billet steel
Numery zamienne: C3023K, 3163S, 93017